EN | GR
 
 
ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
ΕΜΠΟΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ
ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
ΕΚΘΕΣΙΑΚΑ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ
ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΧΩΡΟΣ
ΔΙΑΦΟΡΑ
ΑΡΧΕΙΟ ΕΡΓΩΝ
 

Εκθεσιακό Περίπτερο FRIGOGLASS - Νυρεμβέργη, Γερμανία

ΕΚΘΕΣΙΑΚΑ
 
Θέση: Νυρεμβέργη, Γερμανία
Επιφάνεια: 100m2
Κατάσταση: Κατασκευή
Έτος: 2015
Ομάδα: Λούις Μπαρώ, Αναστασία Χολή


Πρωταρχικός στόχος στο σχεδιασμό του εκθεσιακού περιπτέρου υπήρξε η ανάδειξη των τριών βασικών αρχών της Frigoglass: καινοτομία, χρήση πρωτοποριακών τεχνολογιών και αειφορία. Ένα σύστημα τριώνστοιχείων ελεύθερης χάραξης και φαινομενικά άναρχης διαπλοκής οργανώνει τη διάταξη των εκθεμάτων. Δημιουργούνται τέσσερις διακριτές ζώνες προώθησης προϊόντων που ορίζονται από τους άξονες των υπερκείμενων δομικών στοιχείων. Ο στατικός ρόλος των στοιχείων αυτών είναι διττός καθώς αποτελούν ένα συνδυασμό δοκού και υποστυλώματος. Η ρευστότητα και ο δυναμικός συσχετισμός των τριών κυρίαρχων στοιχείων δημιουργούν ένα πλέγμα που από μόνο του αποκτά οντότητα και κυρίαρχη παρουσία στο χώρο. Χρωματικά, κυριαρχούν οι λευκοί και γκρι τόνοι, δημιουργώντας το κατάλληλο υπόβαθρο για την ανάδειξη των εκθεμάτων τα οποία χαρακτηρίζονται από πολυχρωμία. Το ζωηρό μπλε ως δευτερεύον χρώμα, με σαφή αναφορά στο λογότυπο της εταιρείας, προσκαλεί τον επισκέπτη προς το σημείο του info desk.
 
 
back
 
 
EN
GR
 

Εκθεσιακό Περίπτερο FRIGOGLASS - Νυρεμβέργη, Γερμανία

ΕΚΘΕΣΙΑΚΑ
Θέση: Νυρεμβέργη, Γερμανία
Επιφάνεια: 100m2
Κατάσταση: Κατασκευή
Έτος: 2015
Ομάδα: Λούις Μπαρώ, Αναστασία Χολή


Πρωταρχικός στόχος στο σχεδιασμό του εκθεσιακού περιπτέρου υπήρξε η ανάδειξη των τριών βασικών αρχών της Frigoglass: καινοτομία, χρήση πρωτοποριακών τεχνολογιών και αειφορία. Ένα σύστημα τριώνστοιχείων ελεύθερης χάραξης και φαινομενικά άναρχης διαπλοκής οργανώνει τη διάταξη των εκθεμάτων. Δημιουργούνται τέσσερις διακριτές ζώνες προώθησης προϊόντων που ορίζονται από τους άξονες των υπερκείμενων δομικών στοιχείων. Ο στατικός ρόλος των στοιχείων αυτών είναι διττός καθώς αποτελούν ένα συνδυασμό δοκού και υποστυλώματος. Η ρευστότητα και ο δυναμικός συσχετισμός των τριών κυρίαρχων στοιχείων δημιουργούν ένα πλέγμα που από μόνο του αποκτά οντότητα και κυρίαρχη παρουσία στο χώρο. Χρωματικά, κυριαρχούν οι λευκοί και γκρι τόνοι, δημιουργώντας το κατάλληλο υπόβαθρο για την ανάδειξη των εκθεμάτων τα οποία χαρακτηρίζονται από πολυχρωμία. Το ζωηρό μπλε ως δευτερεύον χρώμα, με σαφή αναφορά στο λογότυπο της εταιρείας, προσκαλεί τον επισκέπτη προς το σημείο του info desk.
 
 
back
 
 
find out more about us in..
FACEBOOK | LINKEDIN | PINTEREST | INSTAGRAM
COPYRIGHT @2016 BARAULT | ALL RIGHTS RESERVED