Θέση: Metropolitan Expo, Ελλάδα Επιφάνεια: 142,5m2 Κατάσταση: Υλοποιημένο Έτος: 2014 Ομάδα: Λούις Μπαρώ, Λουίζα Πολυζογωπούλου
Στο συγκεκριμένο περίπτερο υπήρχε η ιδιαιτερότητα ότι έπρεπε σε κοινό χωρικό πεδίο, να συνυπάρξουν τέσσερα διαφορετικά προϊόντα τα οποία αντιπροσωπεύονται από τον όμιλο Unilever του οποίου η εταιρική ταυτότητα δηλώνεται διακριτικά σε διάφορα στοιχεία της δομής. Ως σχεδιαστικός άξονας επιλέχθηκε ένα σύστημα δύο περιελισσομένων οριζόντιων στοιχείων τα οποία στρεφόμενα προς το έδαφος αναλαμβάνοντας και στατικά φέροντα ρόλο, οργανώνουν το χώρο δημιουργώντας τέσσερις διακριτές ζώνης προώθησης προϊόντων.
|