EN | GR
 
 
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ
ΕΚΘΕΣΙΑΚΑ
ΑΡΧΕΙΟ ΕΡΓΩΝ
 

PURATOS Αrtoza

ΕΚΘΕΣΙΑΚΑ
 
Θέση: Metropolitan Expo, Ελλάδα
Επιφάνεια: 337,50 m2
Κατάσταση: Υλοποιημένο
Έτος: 2017
Ομάδα: Λούις Μπαρώ, Αναστασία Χολή

Η χωρική οργάνωση αρθρώθηκε γύρω από δύο βασικούς άξονες:
α. Τις ζώνες προβολής τριών κατηγοριών προϊόντων
β. Τη ζώνη συναντήσεων και ενημέρωσης πελατών

Οι τρεις βασικές κατηγορίες προϊόντων της εταιρίας αναπτύσσονται κατά μήκος μιας τεθλασμένης γραμμής επιτρέποντας στον επισκέπτη να έχει άμεση οπτική επαφή με το μεγαλύτερο τμήμα του περιπτέρου. Η κίνηση στο περίπτερο, επιφάνειας σχεδόν 350 τ.μ., μέσω κενών και πλήρων γίνεται εύκολα και η πρόσβαση στα κέντρα ενδιαφέροντος άμεση. Η αναίρεση του ορθοκανονικού κανάβου και η χρήση μιας ασύμμετρης χάραξης αναδεικνύει τη δυναμική της εταιρίας.

Η χωροθέτηση των βασικών προϊοντικών ζωνών είναι σε άμεση σχέση με τους διαδρόμους πρόσβασης καθώς και με τα σημεία ενημέρωσης πελατών. Ακολουθώντας το ίχνος της τεθλασμένης χάραξης αναρτάται και μια κατασκευή σήμανσης η οποία προβάλλει την εταιρική ταυτότητα σε μεγάλη απόσταση και δεσπόζει στο σύνολο του οπτικού φάσματος. Η κατασκευή συνολικού μήκους 40 μέτρων δημιουργεί πάνω από τους χώρους συνάντησης και ενημέρωσης τρεις πρισματικούς κλωβούς.

Στο σύνολο των κατασκευαστικών δομών χρησιμοποιούνται τα έντονα εταιρικά χρώματα (πορτοκαλί, κίτρινο, καφέ και ροζ). Η έντονη και ιδιαίτερη χρωματική παλέτα αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο καθώς οι μεγάλες λευκές επιφάνειες αποτελούν τον ιδανικό καμβά.

Οι τεθλασμένες χαράξεις και τα πρισματικά σχήματα έντονων χρωματισμών με κρυφούς φωτισμούς ανά σημεία, σε συνδυασμό με την παρουσία ξύλου σε απόχρωση δρυός δημιουργούν ένα ενδιαφέρον οπτικό σύνολο αντιθέσεων και αλληλοσυμπληρώσεων καθώς και αντίστιξης χωρικών πλήρων και κενών.
 
 
back
 
 
EN
GR
 

PURATOS Αrtoza

ΕΚΘΕΣΙΑΚΑ
Θέση: Metropolitan Expo, Ελλάδα
Επιφάνεια: 337,50 m2
Κατάσταση: Υλοποιημένο
Έτος: 2017
Ομάδα: Λούις Μπαρώ, Αναστασία Χολή

Η χωρική οργάνωση αρθρώθηκε γύρω από δύο βασικούς άξονες:
α. Τις ζώνες προβολής τριών κατηγοριών προϊόντων
β. Τη ζώνη συναντήσεων και ενημέρωσης πελατών

Οι τρεις βασικές κατηγορίες προϊόντων της εταιρίας αναπτύσσονται κατά μήκος μιας τεθλασμένης γραμμής επιτρέποντας στον επισκέπτη να έχει άμεση οπτική επαφή με το μεγαλύτερο τμήμα του περιπτέρου. Η κίνηση στο περίπτερο, επιφάνειας σχεδόν 350 τ.μ., μέσω κενών και πλήρων γίνεται εύκολα και η πρόσβαση στα κέντρα ενδιαφέροντος άμεση. Η αναίρεση του ορθοκανονικού κανάβου και η χρήση μιας ασύμμετρης χάραξης αναδεικνύει τη δυναμική της εταιρίας.

Η χωροθέτηση των βασικών προϊοντικών ζωνών είναι σε άμεση σχέση με τους διαδρόμους πρόσβασης καθώς και με τα σημεία ενημέρωσης πελατών. Ακολουθώντας το ίχνος της τεθλασμένης χάραξης αναρτάται και μια κατασκευή σήμανσης η οποία προβάλλει την εταιρική ταυτότητα σε μεγάλη απόσταση και δεσπόζει στο σύνολο του οπτικού φάσματος. Η κατασκευή συνολικού μήκους 40 μέτρων δημιουργεί πάνω από τους χώρους συνάντησης και ενημέρωσης τρεις πρισματικούς κλωβούς.

Στο σύνολο των κατασκευαστικών δομών χρησιμοποιούνται τα έντονα εταιρικά χρώματα (πορτοκαλί, κίτρινο, καφέ και ροζ). Η έντονη και ιδιαίτερη χρωματική παλέτα αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο καθώς οι μεγάλες λευκές επιφάνειες αποτελούν τον ιδανικό καμβά.

Οι τεθλασμένες χαράξεις και τα πρισματικά σχήματα έντονων χρωματισμών με κρυφούς φωτισμούς ανά σημεία, σε συνδυασμό με την παρουσία ξύλου σε απόχρωση δρυός δημιουργούν ένα ενδιαφέρον οπτικό σύνολο αντιθέσεων και αλληλοσυμπληρώσεων καθώς και αντίστιξης χωρικών πλήρων και κενών.
 
 
back
 
 
find out more about us in..
FACEBOOK | LINKEDIN | PINTEREST | INSTAGRAM
COPYRIGHT @2016 BARAULT | ALL RIGHTS RESERVED