Θέση: Metropolitan Expo, Ελλάδα Επιφάνεια: 204m2
Κατάσταση: Κατασκευή Έτος: 2015
Ομάδα: Λούις Μπαρώ, Αναστασία Χολή, Αρετή
Μακαντάση
Η
δημιουργία ατμόσφαιρας και χωρικής ταύτισης με καταστήματα ζαχαροπλαστικής
καθόρισε τη βασική σχεδιαστική αρχή. Οι τρεις κατηγορίες (ζαχαροπλαστική,
σοκολάτα και αρτοποιία) αποτελούν ξεχωριστές οντότητες-νησίδες και ο επισκέπτης
περιηγείται ανάμεσά τους, ενώ η ενοποίησή τους επιτυγχάνεται με τη χρήση κοινής
σχεδιαστικής γλώσσας.Κυρίαρχο στοιχείο
αποτελεί η δομική μετόπη η οποία μέσω αναδιπλώσεων δημιουργεί αίσθηση ροής και
συνέχειας ενώ αναλαμβάνει διττό ρόλο: αφενός να αναδείξει την ανθρώπινη
κλίμακα και αφετέρου να αποτελέσει μέσο επικοινωνίας της εταιρικής ταυτότητας.
|